niedziela, 16 marca 2014

Różana girlanda

Witam Kochani!
Troszkę mnie tutaj nie było. Jakiś tydzień. Jak ten czas szybko płynie...

Ale w końcu udało mi się trochę go przechytrzyć i dostosować do swoich reguł gry. Dzięki temu stworzyłam pierwszą z kilku planowanych wiosennych dekoracji. Jest nią kwiatowe drzewko z tytułową różaną girlandą. 

Od zawsze podobały mi się bukiety z girlandami. Nawet swego czasu chciałam mieć taki do ślubu. Szybko jednak z niego zrezygnowałam. Dlaczego? No cóż, jak to się mówi, w kolejce po wzrost stałam na górce i do najwyższych to ja nie należę :) Tak więc taki bukiet kompletnie by mi nie pasował.
Ale za to jako dekoracja mojego mieszkania, czemu nie. 

Z racji swojego "zamiłowania" postanowiłam wykorzystać ten motyw w tworzonym drzewku. 


Miało być lekko i wiosennie. A jak wyszło? Oceńcie sami :)

5 komentarzy:

  1. Fajne wiosenne drzewko w wiklinowym koszu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie - mistrzostwo! :) Ależ się wiosennie zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wyszło? REWELACYJNIE!!!!!!☺
    świetny pomysł na drzewko!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne drzewko! Tylko usiąść przy takim i się rozmarzyć:)

    OdpowiedzUsuń