wtorek, 26 sierpnia 2014

Wymiankowe prezenty

Witam Was moi Kochani!

Ciężki miałam dzień dzisiaj, oj ciężki. Głowa mi pęka, spać się chce, a myśli ciągle gdzieś uciekają. Brakuje mi chyba żelaza, magnezu i jeszcze paru innych pierwiastków z tablicy Mendelejewa. No ale dobra, nie użalam się nad sobą, bo pewnie na takie marudzenie usłyszałabym od jednego mojego kolegi, że "ty Emi, to znowu tylko zrzędzisz".

Tylko, że w tym zrzędzeniu jest metoda. Pozrzędzę, pozrzędzę i trochę mi lepiej. Co oczywiście nie powinno zmuszać Was do słuchania, a właściwie czytania tego mojego utyskiwania. O, nawet się zrymowało :)

Obiecałam ostatnio, że w końcu pochwalę się tym, co dostałam w ramach kolorowej wymianki. Tak więc słowa wypadałoby dotrzymać.

Dzisiaj pokażę Wam jedynie trzy z czterech rękodzielniczych wymiankowych prezenetów, gdyż czwarty jest jeszcze w drodze. Ale ja nie chciałam tak bardzo opóźniać tego posta, więc ostatnie rękodzieło zaprezentuję Wam następnym razem.

Do rzeczy.

Od Ani dostałam ślicznego kota klamkowca (nawiasem mówiąc właśnie o takim marzyłam :)), poszewkę z super krówką oraz sówkę bezpieczeństwa


Iza przesłałam mi w paczce patchworkową poduszkę wraz z okładką na książkę do kompletu. Tak żeby zawsze wygodnie mi się czytało.


Natomiast od drugiej Izy dostałam urocze kolczyki, aż pięć par. Najbardziej spodobały mi się te z biedronkami.


Wszystkie wymiankowe prezenty są przecudne. Dlatego jeszcze raz za nie ślicznie dziękuję.

A teraz zmykam zrobić sobie coś do jedzenia, bo od tego całodziennego narzekania strasznie zgłodniałam ;)

Buziaki.

10 komentarzy:

  1. a dobrze się odżywiasz? a wystarczająco się wysypiasz? a może to zimno po prostu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywiam się dobrze, teraz to chyba wyjątkowo dobrze, bo od kiedy gotuję dla mojej małej to w domu jest sama zdrowa żywność; dużo zup, warzyw, kasz, chudego mięska itp. A z wysypianiem to różnie bywa, jak to u młodej matki :)

      Usuń
  2. Świetne te wymianie rzeczy szczególnie przypadły mi do gustu kolczyki. Genialnie ze istnieje taka dobra współpraca z bloger kami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Emi dbaj o siebie, dbaj , bo jak podupadniesz na zdrowiu to kto będzie dla nas robił takie cudne wianki :-) pozdrawiam cieplutko Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty dostałaś świetne, mnie ta okładka bardzo się spodobała, no i koniecznie zadbaj o swoje zdrowie, pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ileż pięknych prezentów! :) Kolczyki biedronki i mi skradły serce. :) Emi, trzymaj się, może to po prostu pogoda:) Ale myślę, że jakiś magnezik i dłuższy sen by nie zaszkodził. :) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy, taka ilość prezentów na pewno potrafi poprawić humor :) Życzę szybkiego powrotu do dobrego samopoczucia, zadbaj o siebie :)

    OdpowiedzUsuń