wtorek, 11 marca 2014

Króliczek od Isabell

Dzisiaj krótko i na temat - chcę się pochwalić ślicznym Tildowym Króliczkiem od Isabell.

Przybył do mnie już w czwartek popołudniu, ale do dzisiaj nie miałam wolnej chwili żeby tutaj zajrzeć i go zaprezentować. Mojej córeczce włączył się ostatnio syndrom ciągłego braku mamy i niestety nie pozostawiała mi zbyt wiele wolnego czasu. 

Wracając do Królisia, a właściwie do pani Królisi, to przybyła ona na specjalne zamówienie właśnie dla mojej kochanej córeczki. Tą cudowną przytulankę wyczarowała swoją magiczną igłą Isabell. Całą jej twórczość możecie podziwiać na blogu:


Królisia przybyła w towarzystwie gromady serduszek i trzech różyczek, które będę mogła wykorzystać w swoich przyszłych wiankach.


A tutaj Królisia z bliska.

Prawda że piękna :)

Isabell jeszcze raz dziękuję za Królisię, serduszka i różyczki. Są cudne.

A wszystkich moich czytelników zachęcam do odwiedzenia Isabell. Może i Was oczaruje któryś z jej króliczków i też zapragniecie takiego mieć :)

3 komentarze:

  1. Przepiękna Królisia!:)
    czekam zatem z niecierpliwością na wianek z tymi cudnymi różyczkami☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Królisia jest cudowna. :) Podpisuję się pod poprzednim wpisem, czekamy czekamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana to ja bardzo dziękuję bo dzięki temu odkryłam twojego wspaniałego bloga i cudowne wianki :)

    OdpowiedzUsuń