piątek, 13 czerwca 2014

Romantyczne hortensje

Kwitnące hortensje zachwycają swoim pięknem od wiosny aż po późną jesień, a zasuszone nawet cały rok. Chętnie sadzimy je w przydomowych ogródkach czy balkonowych donicach. Mimo iż nie są najłatwiejsze w pielęgnacji to odpowiednio traktowane odwdzięczą się nam z nawiązką. 

Dlatego i ja ostatnio uległam ich urokowi. Postanowiłam, że muszą się one znaleźć na moim balkonie. Obmyśliłam plan aranżacji i ruszyłam na poszukiwania. Niestety nie udało mi się znaleźć ich w odpowiednim kolorze - fioletowym, bo na taki właśnie kolor przewodni postawiłam. Były różowe, niebieskie, białe, a fioletowych nie. No cóż muszę szukać dalej. Na razie zadowoliłam się zakupem lawendy, która zachwyca swoim zapachem :)

A kwiaty hortensji, tym razem sztucznej, wykorzystałam przy ozdabianiu wiklinowego wianka, który notabene także ostatecznie znajdzie się na balkonie. 

Muszę przyznać, że kilka dni temu zobaczyłam u lejdi.ana jej przecudny hortensjowy wianuszek i to chyba on tak na mnie podziałał i poprowadził w tym kwietnym kierunku. 
Mój nie jest taki okazały i ma zdecydowanie mniej kwiatów, ale przecież każdy wianek jest inny, a ja nie chciałam niczego kopiować.


Dziękuję wszystkim za pozostawione miłe komentarze.
Pozdrawiam czytelników. Do zobaczenia w blogowym świecie!

14 komentarzy:

  1. Subtelny i skromny, czyli tak jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, jest gustowny i elegancki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez widziałam u Ani,oba są urzekające!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wianek, śliczne kolorki hortensji!♥
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny :) Takie "jednoskładnikowe" są najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny i bardzo stylowy
    Dziękuję za udział w moim candy, niebawem wyniki , życze szczęścia w losowaniu i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, delikatny wianek :) świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :) Mam nadzieję że się skusisz i odpowiesz na moje pytania :)
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolniacha, kolejny piękny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wianek w ślicznych kolorach i rzeczywiście hortensje zachwycają:} szkoda tylko, że również mszyce:}

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie wow, świetnie wkomponował się w wystrój. :) Chustecznik też Twojego wykonania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chustecznik też jest "mój", a powstał już dość dawno.

      Usuń