środa, 9 lipca 2014

Trzy kolory - urodzinowa wymianka

9 lipca.
Zdradzę Wam moi Kochani, że tego dnia obchodzę swoje urodziny. Ile mi już stuknęło? Nie, tego to już nie zdradzę. Przecież kobiety o wiek się nie pyta ;)

Każde z moich urodzin to dzień refleksji, wspomnień. Trochę zadumy nad tym co było, minęło, jak czas szybko płynie, ale i czas marzeń, rozmyślań nad tym co jeszcze będzie, co się zmieni, a co pozostanie takie samo. Taka już jestem, sporo rozmyślam, planuję... Choć kiedyś chyba bardziej byłam tym pochłonięta. Dziś bardziej staram się żyć z dnia na dzień, korzystać z tego co przyniesie chwila.

Urodziny to zazwyczaj dzień, w którym dostaje się życzenia i prezenty. Lubię je. Kto ich nie lubi? To miłe kiedy bliscy o tobie pamiętają. Ale lubię także obdarowywać innych.

Dlatego tak sobie pomyślałam, że z tej okazji ogłoszę małą urodzinową wymiankę. 
A co tam, może ktoś się skusi :)


A oto zasady:
  • W wymiance wezmą udział pierwsze 4 osoby (+ ja), które wyrażą chęć udziału, zostawiając komentarz pod tym postem i wpisując w nim swój adres mailowy.
  • Każda z osób wybiera sobie 3 kolory i także wpisuje je w komentarzu.
  • W ramach wymiany osoby te otrzymają ode mnie upominek, którym będzie zrobiony przeze mnie wianek w wybranych kolorach. W zamian za to, każda z osób biorących udział w zabawia wykona jakiś upominek dla mnie, będący także w wybranych przeze mnie 3 kolorach.
  • Moimi kolorami są - żółty, zielony i brązowy.
  • Wymianka będzie trwała 4 tygodnie, czyli do 06 sierpnia 2014. 
  • I tak: pierwsza z osób otrzyma ode mnie upominek w pierwszym tygodniu, druga w drugim itd.
  • W zabawie może wziąć udział każdy, kto zajmuje się rękodziełem.
  • Wysyłka upominków tylko na terenie Polski.
To by było na tyle.

Pozdrawiam i zapraszam chętnych do zabawy!

15 komentarzy:

  1. OOO!!!! To wszystkiego najlepszego! Wymianka mnie kusi...kusi...skusiła mnie! Kolory: niebieski, granatowy, żółty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Jesteś pierwsza. Adres mailowy i do przesyłki już mam więc zabieram się do pracy :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :) Dużo, dużo wszystkiego co najlepsze :) Szczęścia, miłości, zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń :)
    Ale oprócz życzeń chcę wziąć udział w zabawie :)
    Chętnie wykonam coś w tych kolorach, a moje to jasny róż, beżowy i biały :)
    Mój adres e-mail oliwiaartdeko@gmail.com .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i miło mi że zechciałaś wziąć udział w zabawie. Jesteś druga w kolejce :)

      Usuń
  3. Kochana wszystkiego najlepszego :) Sto lat !
    Spełnienia marzeń i mnóstwo energii przy tworzeniu tych wszystkich cudownych wianków.
    Pozdrawiam
    Iza
    Ps. Ja niestety nie zgłaszam sie na wymiankę ale życzę innym udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę samych wspaniałości i wielu twórczych pomysłów:) pozdrawiam cieplutko:}

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam...zgłaszam się do pierwszej mojej wymianki (bloguję od niedawna). Wybieram kolory zielony, brązowy i żółty. No i oczywiście urodzinowo życzę wszystkiego najlepszego...zdrówka (bo bez niego ani rusz), ciepła rodzinnego i samorealizacji, a przy okazji zapraszam w moje skromne progi http://domoweciepelko.pl/...pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Cieszę się, że zechciałaś wziąć udział w zabawie. Jesteś trzecia w kolejce. Wybrałaś dokładnie takie same kolory jak ja :)
      Nie podałaś co prawda maila, ale już go znalazłam u Ciebie na blogu.

      Usuń
  6. To spóźnione sto latek ! Ja obchodziłam 13 lipca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spóźnione , ale wszystkiego naj :)) pięknie tu u Ciebie - idę pooglądać resztę :)) dobrego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za życzenia :) A może ktoś jeszcze ma chęć wziąć udział w wymiance. Zostało jeszcze jedno "miejsce".

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy ja bym mogla wziąć udzial w wymiance? chetnie bym ci cos wyslala natomiast nie prowadze bloga :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wziąć udział jeśli tylko zajmujesz się rękodziełem, czyli zrobisz coś sama. Nie musisz prowadzić bloga. Podaj tylko swojego maila i wybierz trzy kolory.

      Usuń
    2. ooo suuuper :)))
      iza.weremko@op.pl
      kolory
      różowy fioletowy biały :)

      Usuń
    3. W takim razie jesteś czwarta w kolejce :)

      Usuń