poniedziałek, 28 lipca 2014

Od serca

Minął kolejny tydzień. Tydzień pod znakiem kolorowej wymianki.

W tym tygodniu osobą przeze mnie obdarowaną była Oliwia, która wybrała kolory - jasny róż, beżowy i biały. Kolory bardzo "wdzięczne", można z nich stworzyć mnóstwo różnych kompozycji. Pomysłów miałam wiele, ale im dłużej się zastanawiałam, który z nich wybrać, tym bardziej byłam skołowana. Zastanawiałam się co może przypaść do gustu Oliwii. Hmmm...

Oliwia prowadzi bloga:

na którym prezentuje swoje masosolne dzieła. A na szczególną uwagę zasługują jej przecudnej urody anioły. Jeśli jeszcze ich nie widzieliście, to koniecznie musicie to zrobić.

Jak dla mnie, to co Oliwia tworzy z masy solnej jest istnym mistrzostwem świata. Tyle tam szczegółów, detali, misternej pracy. Aniołki, a właściwie chodzi mi tutaj o anielice, są urocze, bardzo dziewczęce i delikatne.

Przeglądając po raz kolejny prace Oliwii prezentowane na blogu stwierdziłam ostatecznie, że wianek dla niej też musi być delikatny i uroczy.

Zabrałam się do pracy. Wybrałam kwiaty, wstążkę i wiklinowy wianek. Dodałam do tego dwa serduszka. Wszystko ze sobą połączyłam. 
A efekt mojej pracy wygląda tak.:


Oczywiście tak jak w przypadku wianka dla Ani, tak i tym razem ciekawiło mnie bardzo co na niego powie nowa właścicielka, czy jej się spodoba. Oliwia napisała mi w mailu, że wianek podoba jej się bardzo.

Cieszę się, że już drugiej osobie przypadły do gustu moje małe wiankowe twory.

Miło jest robić coś dla kogoś, tak od serca.
To bardzo podnosi na duchu :)

14 komentarzy:

  1. Wianek jest przeuroczy, ja dziś na różowo zakręcona jestem więc tym bardziej mnie zachwycił :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy wianuszek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow.. brak mi słów. Wianek jest przepiękny i robi wrażenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny,piękny,piękny.... dziewczęco uroczy i pachnący letnim dniem...

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny! kwiatki wyglądają jak żywe!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszedł tak jak było w zamyśle, delikatny i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejunciu jaki śliczny...i jeszcze te kraciaste serduszka...rewelacja....jak to dobrze, że ja jestem następna w kolejce :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz bardzo dziękuję za śliczny wianek, a także słodkości. Ale chyba najbardziej wzruszył mnie ręcznie napisany list, rzadko w dzisiejszych czasach dostaje się już takie liściki. Jak tylko znajdę trochę czasu to na pewno pochwalę się wiankiem na blogu, żeby wiele osób mogło zobaczyć Twoje piękne prace :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń