poniedziałek, 7 lipca 2014

Słoneczna paducha

Witam Was gorąco w ten jakże upalny wieczór!

Jest już godzina 20, a mój termometr za oknem po zachodniej stronie wskazuje 29 stopni Celsjusza!
Miała być burza, nawet trochę grzmiało, ale jakoś nie dotarła, przynajmniej na razie. A przydałaby się, oj przydała. Bo mimo, iż kocham lato i ciepełko także, to jakoś dało mi ono się dzisiaj wyjątkowo we znaki. A przecież zapewne nie był to najgorętszy dzień tego lata.

Przez to gorąco, nic mi dzisiaj nie szło. Najpierw umordowałam się na zakupach i w dodatku nie kupiłam wszystkiego co chciałam. Potem wszystko leciało mi z rąk i mózg jakoś nie chciał poprawnie pracować. Na koniec nogi zaczęły już odmawiać posłuszeństwa, więc rozsiadłam się wygodnie w fotelu. No ale żeby nie było mi "za dobrze" i "za nudno" to wzięłam się w końcu za poduchę, którą już dawno miałam ozdobić. 

Kwiatki czekały od dobrych kilku dni. No ale jak zawsze, jak na złość, zawsze coś, zawsze było coś pilniejszego. Aż w końcu się doczekały i znalazły swoje miejsce... 

... na poduszce.




Oczywiście nie obyło się bez przeszkód - zapodziały się gdzieś nicie, potem igła się prawie złamała, ukułam się w palec... 
Podsumowując - z igłą i nitką to ja nie jestem za pan brat, ale jakoś dałam radę i wyszło co wyszło.

Teraz "dumna" z efektu udaję się na zasłużony orzeźwiający  truskawkowy koktajl :) 
 A popijając go będę czekała na tą burzę. Może w końcu nadejdzie...

Miłego wieczoru!

8 komentarzy:

  1. Piękna poducha, prawdziwe dzieło sztuki! Mnie też dzisiaj upał wyjątkowo dał się we znaki, chociaż ogólnie lubię lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlatego ja dziś zrobiłam sobie takie małe 'wolne':)
    taka pogoda trochę nie sprzyja kreatywnemu myśleniu..
    ale poducha wyszła super!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poducha piękna, ale chyba nie dla kociary :-) Moja Skarpeta, padłaby z zachwytu! U mnie burza wczoraj była, zacinało od strony kuchni, bo p 7 rano umyłam tam okna!

    OdpowiedzUsuń
  4. o, moja kota byłaby zachwycona wstążeczkami ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna poducha, uwielbiam takie duże wyraziste dekoracje na poduchach, dzięki temu poduszka się nie "zużyje" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna aplikacja ! To moja pierwsza wizyta na Twoim blogu ale widzę, że będę wpadać częściej uwielbiam kreatywne osóbki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór bardzo ożywił poduszkę, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń