wtorek, 3 czerwca 2014

Wyniki majowego Candy

Moi Kochani, na wstępie przepraszam, że musieliście czekać na wyniki candy troszkę dłużej niż zapowiadałam, ale miałam trochę osobistych spraw na głowie, które nie cierpiały zwłoki. Początkowo miałam nadzieję, że losowanie uda mi się przeprowadzić już w niedzielę, ale stało się inaczej. Dziś nadrabiam zaległości.

Na ale do rzeczy. Oto fotorelacja z losowania.

Osób biorących udział w losowaniu było 17. Nad uczciwym przebiegiem losowania czuwał mój mąż robiący zdjęcia i ... sówka ;)
Karteczki z imionami/nazwami wszystkich zainteresowanych.


Mieszanie, mieszanie i jeszcze raz mieszanie losów.


I jeden wylosowany los!


Chwila napięcia...
And the winner is...


Koleżanka z bloga "Szycie u Koty".
Gratuluję!

Zwyciężczynię proszę o kontakt mailowy.
A wszystkim uczestnikom dziękuję za dobrą zabawę :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety! ten tydzień tak mi się nie układa! A wieczorami padam jak betka bez oznak świadomości! A tu taka niespodzianka! i to nie pierwsza w ciągu ostatnich dni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię tym ucieszyłam. I poproszę Cię o adres do wysyłki na mojego maila: rekodzieloemi@gmail.com

      Usuń
  4. Gratuluję szczęściarce :-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń