niedziela, 22 czerwca 2014

Kwiaty słońca

Dziś pierwszy kalendarzowy dzień lata :) 
Nareszcie. 
A tak na marginesie ten astronomiczny był wczoraj. 

W końcu doczekałam się mojej ulubionej pory roku. Słońce, ciepło, czas odpoczynku i wytchnienia, spacery po pachnących ziołami łąkach, mnogość kwitnących kwiatów, a wśród nich, te które może nie są najpiękniejsze, ale na pewno zawsze przynoszą mi największą pogodę ducha - słoneczniki. 

Zawsze się uśmiecham gdy na nie patrzę. Tak po prostu, sama nie wiem dlaczego. 
A przecież uśmiechu nigdy za wiele. 

I żeby było go trochę więcej, tak na co dzień, tak w domowym otoczeniu, jako letni motyw przewodni mojej domowej dekoracji wybrałam właśnie te kwiaty.

Słonecznikowy sezon letni 2014 czas zacząć!

Na początek oczywiście wianek.


Kolejne słoneczne inspiracje już wkrótce :)

8 komentarzy:

  1. Lubię lato i słoneczniki więc wszystko co mi o tym przypomina z przyjemnością oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja lubię słoneczniki!! piękny wianek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam słoneczniki i lato chociaż trochę przeraza mnie myśl ze po lecie to już jesień:) a lato jest chyba najkrótszą pora roku :)za szybko mija
    Trochę pesymistycznie to zabrzmiało przepraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, tak, czaruj słonecznie, to może słońce sobie przypomni, że lato mamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Za upałami w lecie nie przepadam ale słoneczniki uwielbiam, śliczny wianek :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten wianek :)) Taki ze smakiem : nie za dużo tych słoneczników, tak akurat :)) Pozdrowionka Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wianek, urzekają mnie te tasiemki w groszki, ostatnio trochę sobie ich kupiłam do swojej rupieciarni. :)

    OdpowiedzUsuń