środa, 19 lutego 2014

W kratkę

Materiałowych wianków ciąg dalszy...

Wczoraj postanowiłam rozszerzyć swoją kolekcję ozdób kuchennych dodając do nich jakiś wianek. 
Aranżując swoją kuchnię jako motyw przewodni wybrałam styl rustykalny i kratkę. W tym klimacie zrobiłam już kilka miesięcy temu dwie ozdoby - kurkę i serduszko na piku.


A tutaj sama kurka.



I same serducho :)


A że w kratce jestem zakochana i ozdób dla mnie nigdy za wiele (utrapienie mojego męża który nienawidzi ścierać z nich kurzu ;)) to dorzucam jeszcze do tego mój najnowszy wianuszek.


Wyszedł chyba całkiem przyzwoicie.

4 komentarze:

  1. Emi, przeczytałam wszystkie posty jednym tchem i nie mogę się napatrzeć na te cudne wianuszki. Są piękne - tak po prostu. :) Zrzucam kotwicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Jestem na razie świeżo upieczoną blogerką więc postów niewiele ;) ale podobno właśnie te początki są zawsze najtrudniejsze, wiec tym bardziej przyda mi się wsparcie i otucha już bardziej doświadczonych :)

      Usuń
    2. Sama bloguję niecały rok. W porównaniu z koleżankami "po fachu", które zajmują się tym od 2-3 lat, jestem żółtodziobem. :D Najważniejsze już zrobiłaś - piszesz o tym, co kochasz najbardziej. Reszta co systematyczność i cierpliwość, no i odwiedzanie sąsiadek. :)

      Usuń
  2. wianek jest urokliwy :)

    OdpowiedzUsuń