wtorek, 8 kwietnia 2014

Powrót do "decu" i wygrane Candy

Minął kolejny tydzień a ja nawet nie zauważyłam kiedy. Ale był to bardzo pracowity tydzień, zarówno w obowiązkach domowo - rodzinnych, jak i twórczych. 

Już od pewnego czasu planowałam powrót do decoupage'u. A właściwie jaki tam powrót? Po prostu stwierdziłam, że chciałabym znowu się w nim trochę podszkolić, bo jaka tam ze mnie decoupage'owa twórczyni. W porównaniu z dziewczynami z innych blogów, które są w tym specjalistkami, u mnie to dopiero zalążek czegoś co można nazwać "a'la decoupage".

Do tej pory stosowałam technikę decu jedynie na jasnych tłach. Tym razem postanowiłam spróbować na ciemnym i to trochę inaczej niż zazwyczaj się to robi. Ozdobiłam małą skrzyneczkę. 
Najpierw pomalowałam ją lakierobejcą w kolorze orzechowym, a później ozdobiłam ją motywami z serwetki oraz papieru.
  

Chciałam, żeby motyw serwetkowy wyglądał jak wtopione wzory stempelków. Niestety w wielu miejscach podeszło mi powietrze i efekt nie jest zbyt zadowalający. No cóż, brak wprawy, ale trening czyni mistrza, więc może kolejnym razem będzie lepiej.

Oprócz tego zaczęłam dekorować drewniane segregatory, ale o nich następnym razem.

No i bym zapomniała. Chciałam się jeszcze czymś pochwalić. Tydzień temu udało mi się po raz pierwszy wygrać w Candy. 
Było to rozdanie u Karoliny z bloga:


Wczoraj wieczorem odebrałam paczkę. Pięknie zapakowaną.


A w środku same dobroci :)


Karolinko, jeszcze raz dziękuję za zabawę. Cukiereczki pycha ;)

7 komentarzy:

  1. Ślicznie ozdobiłaś skrzyneczkę! mi się podoba:)
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję wygranej w Candy☺ śliczności dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo taka paczuszke to tez bym chciala dostac, byloby fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka pierwsza klasa, stempelki własnie tak wyglądają - jakby były wtopione. :) Bardzo podoba mi się zdjęcie "przez serduszko". Bejca świetnie podkreśla fakturę drewna. Powiedz mi, ile razy się nią maluje? :) PS: Proszę i także dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowałam dwa razy. Czasem maluję trzy, ale to już maksimum.

      Usuń
  4. Skrzyneczka bardzo ładna. Piszesz, że podeszło Ci powietrze a może to wina kleju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że może i tak. Muszę spróbować z jakimś innym.

      Usuń
  5. Lubię decupage, ale podobnie - robiłam tylko na jasnym tle...robiłam , bo właśnie trafiłam do Ciebie i bardzo mi się podoba ta skrzyneczka! I wiem, że wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń